Wat foto's - Reisverslag uit Beijing, China van Jasper - WaarBenJij.nu Wat foto's - Reisverslag uit Beijing, China van Jasper - WaarBenJij.nu

Wat foto's

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper

30 Augustus 2008 | China, Beijing

Hoi,

Even snel wat foto's van mijn kamer, het gebouw waar ik slaap en het eerste beestje dat ik ontdekt heb.

Groetjes!

  • 02 September 2008 - 06:50

    Antoine:

    Nou hopelijk is die Duitser inderdaad aardig, want hij zit lekker op je lip! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Van 28 augustus 2008 tot midden juli studeer ik in Beijing aan de Beijing Language and Culture University. Verder hoop ik tijd te hebben om meer van het land te zien dan alleen Beijing.

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 18132

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: